Tenninfattatglas

Ja då har det hänt igen!
Jag har börjat på något nytt som jag egentligen inte borde gjort för  jag har så många  bollar i luften redan. men det är ju så fantastiskt kul att prova nya saker.
Till slut blev det en ljuslykta!
Precis som alltid när jag går på kurs så har jag svårt att starta. Har så många ideér i huvudet att det är omöjligt att sortera ut vad jag vill.
Jag funderade på något att hänga i fönstret ett hjärta, stjärna eller tjej men till slut föll valet för att göra en ljuslykta. 
Arbetet med den innehöll många moment och jag tycker jag lärt mig mycket.
Ljuslyktan tål väl inte att synas i dagsljus men i kvällsljus med ett värmeljus så är den riktigt fin.
Skall gå en ny kurs efter jul och då skall jag vara förberedd med en färdig skiss.
 
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0