Tavlor

Nu har det varit tyst här länge! Luften gick liksom ur mig efter projektet med lövet. Men i helgen har jag varit och laddat batterierna. Jag har varit på kurs i Borås, en kurs där jag fått prova på att måla tavlor med hjälp av Vedic Arts principer. http://www.vedicart.se/omvedicart/intro. Lite flummigt kan jag tycka, men det tycker jag ju om det mesta ;-).
Tror dock att det var bra för mig att få en "igångsättning" av mitt skapande.
Resultatet blev tre små tavlor.
Två första tavlorna
Två syns på bilden ovan.  
Det har varit en fantastiskt trevlig helg, jag har fått träffa nya människor och umgåtts med gamla vänner.  Jag har fått nya ideér och lärt mig använda för mig tidigare okända material.
Tack Aase för din gästfrihet, ditt goda bröd och goda mat.
Marie

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Så lite så min vän! Välkommen tillbaka och snart har vi ju en sommartripp att se fram emot!



Kram!!

2012-03-26 @ 20:39:33
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0