Bild 7 och 8

Igår hann jag inte med att göra någon bild så det har blivit två idag istället.
Cirklar cirklar och åter cirklar.
Nu har jag använt mig av äggkartong igen! Så hämtar jag ofta min inspiration, jag letar i minnet av det jag tidigare gjort och sett och det ena leder ofta till det andra.
Redan nu är jag igång med morgondagens bild. Kanske startar jag redan idag för jag vet ju inte hur morgondagen ser ut. Helt ärligt har jag redan tjuvstartat ;-)
Tack Madde för att din blogg inspirerade mig till att ta bilder med lite mer detaljer på!
 
Kram
Marie

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så hjärtligt fina Marie för att du läser & inspireras. Kram!

2012-08-06 @ 17:00:07
URL: http://bloggen.designmadde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0