Trädet

Funderar på om jag skall ha stammen i guld eller
Trädet och en bit av bron
om jag skall göra det lite mindre "guldigt" genom att dämpa ner det med lite brunt.
Känner mig nöjd med dagens arbete, men lite trist är det dock att jag inte kan fortsätta i morgon. Limmet är slut, jag har beställt mer men kan inte få det innan på tisdag. Säkerligen någon mening med det för då får jag förhoppningsvis lite tid att städa undan alla äggkartongrester. Vårt hem är en enda röra efter allt klippande, rivande, limmande och målande.
Har lagt ner betydligt mer tid på detta arbete än vad jag någonsin hade trott att jag skulle göra men jag är nöjd och jag börjar se slutet.
Marie

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Super läckert du är GRYM!!!!

2012-01-22 @ 21:39:59
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Madde

Fantastiska kvinna! Så himla nyfiken på resten :-)

2012-01-22 @ 21:51:42
URL: http://bloggen.designmadde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0