Två nya smyckestavlor

 
Länge sedan jag skrev något på min blogg nu!
Jag önskar mina läsare ett gott  2013.
Jag har haft ett skönt och vilsamt lov, har inte gjort så mycket mer än att umgås med familjen och gjort några kortare shoppingturer.
Det känns som jag nu kan ta mig an det nya året och nya projekt med laddade batterier!
Det första projektet blev dessa två tavlor som är gjorda av smycken i varierande material, allt från trä, plast till äkta guld. Jag har köpt vanliga ramar på Ikea och har lagt mellan träbitar för att få mellanrum mellan glas och bakstycke.
Det är många minnen bakom glas och ram, kanske tar jag ut någon brosch och använder den någon gång men ett tag framöver får de allt bara vara till beskådan.
Nu är mina "byrålådessmycken" slut så jag funderar på vad jag mer kan använda mig av för att göra nya tavlor, knappar kanske?
Vi får väl se!
 
Kram
Marie
 

Kommentarer
Postat av: madde

Härligt! Kul att göra något av det som annars oftast ligger i en låda eller ett smyckeskrin. Skull vara kul att se en knapp-tavla... Må gott!

Svar: Ja jag har ju ett antal knappar så kanske kanske det blir en i framtiden. Funderar på om man skulle kunna göra något föreställande? Klart man kan, nu är funderingarna igång! Kram Marie
Marie Bylund

2013-01-04 @ 19:41:56
URL: http://bloggen.designmadde.se
Postat av: Kajsa

fina.. bra idé att visa upp smycken som egentligen bara ligger i en låda..
kram

2013-01-04 @ 20:18:30
URL: http://ackajsalajsa.blogspot.com
Postat av: Marita

Jättefint!!!
Du är så påhittig och kreativ.

2013-01-06 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0