Nu har jag varit där

Ja nu har jag varit på Liljevalchs och tittat på mitt och alla andras fantastiska löv.
En otrolig utställning som man kunde gå länge på. 2000 löv av varierande material och utförande, från ganska enkla till fantastiska skapelser. Jag hade kameran i högsta hugg och fotade så mycket jag kunde.
Tyckte synd om skaparna till de löv som hamnat allra längst upp och dom som hamnat inne i ett hörn.
Att montera upp alla löv måste ha varit ett jättejobb! Ser på bilden att lutningen på mitt inte blev riktigt rätt för tornen lutar, men det gör ju det i Pisa också.
En utställning väl värd att se!
Tack Aase för att du följde med och för en trevlig helg.
 
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0