Pysselträsket

Idag fastnade jag i pysselträsket
Kom inte ur nattsärken innan klockan 14. Men vad gör väl det? Ute är det grått, ungefär som om det ligger en blöt grå yllefilt över vår jord.

Första bilden på bladen

Fördelen var att jag fick en del gjort. Har startat med ett projekt som skall vara klart i februari men det är gott att starta i tid för min vana trogen vet jag att det brukar bli mycket, mycket mer jobb än vad jag tänkt mig först.
Återkommer om mer detaljer senare. Allt för att hålla spänningen på topp.
Marie

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Grått, dimmigt och ett lock över staden...

Pysselträsket är ett bra bot mot att inte bryta ihop över vädret :) Ska bli spännande att se fortsättningen på detta projekt....



Kram

2011-11-19 @ 15:18:28
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Eva

Hejkusin!

Va du är duktig å flitig...vem kan du "bråss"på??? Minns hur flitig din mamma var i sina kraftsdagar å min mamma dom kunde skapa av nästan ingenting!

Ha de gott/ Kram Eva

2011-11-19 @ 15:20:52
Postat av: Madde

Gör du månne ett löv....

2011-11-19 @ 17:25:13
URL: http://bloggen.designmadde.se
Postat av: Anonym

Jag gillar att titta på din kreativa sida...

2011-11-19 @ 19:01:23
Postat av: ing-britt

Jag förstår inte att du hinner nu när du jobbar så mycket.Jag blir också inspirerad att börja med nåt kul.Än så länge tar stickning till barnbarnen min mesta fritid.Kram

2011-11-20 @ 11:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0