Får tacka

Tänk vad tiden går!
Ett av mina fadderbarn, eller man kan väl inte säga barn längre när hon fyllt 27 år.
Hon har hunnit med att skaffa man och hus.
Härom veckan var jag "ditbjuden" i samband med att mannen fyllde år och då ville jag ge dom något som verkligen var från mig.
Funderade på vad vi hade gemensamt och textilen var det som jag kom på.
Därför tyckte jag att ett får i koppartråd kunde vara lämpligt.Får i koppartråd
Glömde ta bild innan jag gav bort det så denna bild är tagen av mitt kära fadderbarn Johanna. Glömmer aldrig din lycka när du var ett par år och fick plocka sytråd i vackra färger och lägga i en påse.
Kram på dig och lycka till med hus och man och tack för en trevlig kväll.
Marie


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Det är så fräckt och så snyggt gjort, du är verkligen duktig goa vän!!

De blev ju båda väldigt glada för sin lilla tacka.



Ha det bäst!

Kram Aase

2012-07-01 @ 18:38:26
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0