Nytt försök med målningarna

Bubblor i oordning. Färger utan systemTvå små tavlor i många färger och formerTrianglar i glada färger utan ordning
Under de senaste dagarn har det växt fram några små teckningar/målningar. Funderar på att sätta dom inom glas och ram. Jag har målat på acvarellpapper och med acvarellpennor. Det är inget jag sysslat med tidigare utan mer ett test hur det fungerar. Jag blir glad av att se färgerna och tycker det lyser upp i höstmörkret.
Varför jag kallar detta inlägg "Nytt försök" är för att jag tidigare lagt in dessa bilder men som då blev väldigt små. Nu har jag mixtrat lite och tack vare mina kunskaper i html programering lyckats (hoppas jag) få dom i den storlek jag vill.
Marie

Kommentarer
Postat av: ann

Åh Marie de är underbara och jag tänker broderi när jag ser .

2011-10-22 @ 13:27:48
URL: http://skaparlust.nannot.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0