Mitt bidrag till slöjdakademin

Mitt bidrag till slöjdakademin.  Metall, broderitråd och pärlor.
Detta är mitt bidrag till den första utmaningen på slöjdakademin.
Utmaningen hade arbetsnamnet "mellanrum". Egentligen var det inte uppgiften som fick mig att gå igång. Det var den starka viljan att utmana och utforska en idé jag funderat på ett tag. Jag ville prova om det fungerade att sy på ett material som försvinner när man lägger det i vatten.
Att det blev så många färger beror på min längtan efter att gå utanför det för mig traditionella. Jag ville välja färger jag blir glad av! Jag är nöjd med mitt arbete, fick svar på min frågor däremot har jag ingen aning om var jag skall placera tavlan men det är ju ett annat projekt...............
Marie

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror att den är mycket lättplacerad :)

2011-10-19 @ 09:47:24
URL: http://bloggen.designmadde.se
Postat av: Aase/ängel60

Den är verkligen läcker din tavla! Kul att även du hamnat i bloggvärlden det förgyllar mycket med både inspiration och nya vänner . I helgen som gick träffade jag tre av mina bloggvänner jätte roligt!

2011-10-20 @ 09:22:18
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0