Utmaning i guld

Nu har jag gjort uppgift 2 i Slöjdakademins hemliga utmaning.
Jag funderade lite men bestämde min ganska fort att jag skulle spraya min grund i guld.
Den grova yta som blev när gipsbindorna torkade, ihop med guld skapade en spännande kombination.
Guldet gör också att jag har många möjligheter vid mitt fortsatta arbete.
Jag kan välja att fortsätta med guld o glamour eller skapa kontraster med svart och matta ytor eller kanske med knalliga färger.
.Konvex

Skall jag använda grunden konvex, konkav eller arbeta med båda sidor?

Konkav

I möjligaste mån skall jag använda material jag har hemma, men det är ju en hel del så det skall nog gå bra! ;-)
Hur jag gör återkommer jag om
Marie

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Det här blir spännande att följa.....



Kram

2011-11-09 @ 09:46:28
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Madde

Väldigt spännande:)

2011-11-09 @ 17:25:00
URL: http://bloggen.designmadde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0