Fabergé

Slöjdakademin har kommit med sin tredje instruktion till den hemliga utmaningen.

Fantastiska ägg
Uppgiften är att välja ut min favoritkonstnär och av denne/a låta mig inspireras till mitt fortsatta arbete.
Jag behövde inte många minuter att välja. Valet föll på Fabergé och dennes fantastiska ägg, guld och emaljarbeten.
Ihop med mitt guldiga nät (som jag bloggat om tidigare) passar det perfekt. Jag kan gotta mig åt guld, glitter, färg och pärlor helt hämningslöst, vilket jag verkligen känner för just nu!!!!!!!!!!!!!!!! För mig är detta lycka ;-)
Marie

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Härligt vännen med kreativ lycka, då fylls energi förrådet på rejält!!!

Längtar tills nästa bild av projektet!

Kram

2011-11-14 @ 09:32:40
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Madde

Oj vad spännande! Roligt att du väljer fabergé.

2011-11-15 @ 17:53:03
URL: http://bloggen.designmadde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0